Geo Eng
Friday, 18 April 2014
 

       პარტნიორები

    

         

          

  

 

 

                  

მთავარი \ ჩვენს შესახებ

წესდება

                             
 
                                            
 
... საზოგადოებრივი კოლეჯიგეორგია
 
      
 
განხილულია

სასწავლო-მეთოდური საბჭოს მიერ  ოქმი 1  27.01.2011

დამტკიცებულია პარტნიორთა კრების მიერ  ოქმი  2  28.01.2011

 
 
                                                                დირექტორი                                გ. ბერაია
                 
 
                 
 
შ.პ.ს. საზოგადოებრივ კოლეჯ “გეორგია”-ს
წ ე ს დ ე ბ ა
I. ზოგადი დებულებები
1.1. შ.პ.ს. საზოგადოებრივი კოლეჯი «გეორგია” როგორც კერძო სამართლის იურიდიული პირი ჩამოყალიბდა შ.პ.ს უნივერსიტეტ “გეორგია”-ს (კერძო სამართლის იურიდიული პირი, რეგისტრირებულია თბილისის საქალაქო სასამართლოს სამოქალაქო საქმეთა კოლეგიის მიერ (23 მაისი 2005 წელი, რეგისტრაციის # 5/4-342). უნივერსიტეტი “გეორგია” დაარსდა 1991 წელს (ლიცენზია 01-17-08/381 24.09.91)და სტრუქტურულად შედიოდა შ.პ.ს. “ქსენონი”-ს შემადგენლობაში) რეორგანიზაციის შედეგად;
1.2. კოლეჯის იურიდიული მისამართია: თბილისი, ფალიაშვილის 44/5.
კოლეჯი ფუნქციონირებს: თბილისი, 0172, თორნიკე ერისთავის 2
1.3.   კოლეჯი წესდების შემუშავებისას ხელმძღვანელობდა საქართველოს კონსტიტუციის, საქართველოს კანონის “პროფესიული განათლების შესახებ”, საქართველოს კანონის “მეწარმერთა შესახებ”, საქართველოს სამოქალაქო კოდექსის, სახელმწიფო საგანმანათლებლო სტანდარტებისა და საკუთარი წესდების საფუძველზე.  
1.4. კოლეჯის მიერ მუშავებულია სასწავლო და მეთოდური დოკუმენტაცია (საგანმანათლებლო პროგრამები, სასწავლო გეგმები და სხვა, სპეციალობების მიხედვით);
1.5. კოლეჯის პედაგოგიური პერსონალი სარგებლობს განათლების სახელმწიფო ორგანოების მიერ მინიჭებული პროფესიული კვალიფიკაციით, სათანადო სპეციალობების მიხედვით;
1.6. კოლეჯში სწავლის ხანგრძლივობას და შესაბამისი საფეხურის მისანიჭებელ კვალიფიკაციებს წყვეტს სასწავლო-მეთოდური საბჭო საქართველოს კანონით «პროფესიული განათლების” შესახებ, შესაბამისობით;
1.7. კოლეჯში სტუდენტთა ჩარიცხვა მოხდება განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ დადგენილი წესებისა და კოლეჯის შესაბამისი დებულების მიხედვით,  ავტორიზაციის ან აკრედიტაციის მიღების შემთხვევაში, დირექტორის ბრძანებით (აქტით). რის შემდეგ სტუდენტთან გაფორმდება სათანადო ხელშეკრულება;
1.8. კოლეჯის წესდებაში ცვლილებების და დამატებების შეტანა ხდება დირექტორის ინიციატივით და ამტკიცებს სასწავლო-მეთოდური საბჭო;
1.9.  კოლეჯის გადაწყვეტილებები და ქმედებანი შეიძლება გაპროტესტდეს სასამართლოს ან  არბიტრაჟის მეშვეობით;
1.10.   კოლეჯი არ კისრულობს პასუხისმგებლობას სახელმწიფო ვალდებულებებზე.    სახელმწიფო არ კისრულობს პასუხისმგებლობას კოლეჯის ვალდებულებებზე;
1.11. წინამდებარე წესდება არეგულირებს თავის საქმიამობას, მის ურთიერთობას თანამშრომლებთან და სტუდენტებთან. განსაზღვრავს მათ უფლებებს და მოვალეობებს, კოლეჯის ფუნქციონირების საკითხებს;

 კოლეჯის თანამშრომელთა და სტუდენტთა, თუ სხვა იურიდიულ და ფიზიკურ პირთა მიერ კოლეჯის წესდების მითხოვნათა დარღვევის ან მისი შეცვლის შემთხვევაში კოლეჯის ხელმძღვანელობა და მართვის ურგანოები იტოვებს უფლებას გაატაროს სათანადო ზომები მათ აღმოსაფხვრელად, ხოლო განსაკუთრებულ შემთხვევაში აღძრას სარჩელი სასამართლოსა და არბიტრაჟის ორგანოებში, მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.

 
II. კოლეჯის მისია, მიზნები და ამოცანები

 პროფესიული განათლების შესახებ საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად, კოლეჯი იღებს პასუხისმგებლობას ქვეყნის საგანმანათლებლოსივრცეშიუზრუნველყოსსახელმწიფოებრივი და საზოგადოებრივი განვითარების შესაბამისი სასწავლო და საგანმანათლებო სტანდარტები. კოლეჯის მისიაა  აკადემიური და ეთიკური სტანდარტების შესაბამისი განათლების მქონე კადრებით უზრუნველყოფა და ახალი ცოდნის დანერგვა შესაბამის დარგებში.

 კოლეჯი უზრუნველყოფს პროფესორ-მასწავლებლებს აკადემიური თავისუფლებით, ხოლო სტუდენტებს – სასწავლო პროგრამებისა და კურსების ფართო არჩევანით, რომელიც უზრუნველყოფს დასავლურ მოდელებზე დაფუძნებულ წარმატებულ და ეფექტიან განათლებას და სრულად შეესაბამება ბოლონიის პროცესს საქართველოში არსებული გარემოს გათვალისწინებით.
 
2.1.    კოლეჯის საქმიანობის (აღზრდისა და განათლების) ძირითადი მიზანია: მაღალკვალიფიციური პროფესიული განათლების მქონე კადრების მომზადება, თანამედროვე მოთხოვნათა შესაბამისად. სახელმწიფოთა­შორი­­სო ურთიერთობათა გათვალისწინებით, ჰუმანიტარულ-დემოკრატიული ტრადიციების საერთაშორისო პრაქტიკის გამოცდილებით. თავის საქმიანობაში ითვალისწინებს რესპუბლიკის სოციალურ-ეკონომიკურ მდგომარეობას, დღენიადაგ ცვალებად კონკურენტულ პირობებს, როგორც რესპუბლიკის შიგნით ასევე მის ფარგლებს გარეთ, კერძო თუ სახელმწიფოებრივ სტრუქტურებს შორის;
2.2 აღნიშნული მიზნის მისაღწევად კოლეჯი კისრულობს სტუდენტთა ზნეგაწვრთნილობისა და გონებაგაწვრთნილობის მისწრაფების დაკმაყოფილებას მაღალკვალიფიციური პედაგოგიური პერსონალით, შესაბამისი მატერიალურ-ტექნი­კუ­რი ბაზით, ფართით და მომზადების დონის ობიექტური შეფასებით. თანამედროვე ცივილიზებული ქვეყნების გამოცდილების დანერგვა, სტუდენტთა ცოდნის და პროფესორ-მასწავლებელთა საქმიანობის (მაგ.: მასწავლებელთა ატესტაცია სტუდენტთა თვალით) რეიტენგული სისტემით შეფასება;
---კოლეჯში სტუდენტთა მიღების წესები, სწავლებისათვის შესატანი თანხის ოდენობასა და მისი შეტანის პირობებს განსაზღვრავს კოლეჯის სასწავლო-მეთოდური საბჭო პარტნიორთა საბჭოსთან შეთანხმებით;
---სასწავლო პროცესის ორგანიზებას თანამედროვე მოთხოვნათა დონეზე, სასწავლო გეგმებისა და პროგრამების შედგენას, სწავლების თანამედროვე მეთოდიკის გათვალიწინებით, ახალი ინოვაციების დანერგვას, წარმოების ინტეგრაციას, თანამედროვე ინფორმატიკული და გამოთვლითი ტექნიკის მონაცემთა ინტენსიურ გამოყენებას (პროგრამირებული მცირე და პერსონალური კომპიუტერების გამოყენებით სასწავლო დისციპლინების შესასწავლად).
---კოლეჯში არ დაიშვება არცერთი პოლიტიკური პარტიის , რელიგიური თუ სხვა ორგანიზაციის არსებობა;
---უცხოეთის სახელმწიფოთა სპეციალისტების მომზადებას საერთაშორისო და საზოგადოებრივ ორგანიზაციებთან მჭიდრო თანამშრომლობით. აგრეთვე საზღვარგარეთის ქვეყნების  სასწავლებლებთან დადებული ხელშეკრულებებისა და კონტრაქტების გზით. უცხოეთის მოქალაქეები უნივერსიტეტში მიიღებიან საერთო დადგენილი წესით;
---კოლეჯი დღენიადაგ ზრუნავს უნივერსიტეტის პრესტიჟის ამაღლებისათვის, ამ მიზნით სტუდენტთა და პროფესორ-მასწავლებელთა მატერიალური და მორალური წახალისების ფორმების შემოღებით (მაგ.: ატესტაციებში გამარჯვებული მასწავლებლისა­თვის ხელფასის მომატება).
 
III. კოლეჯის უფლებები და პასუხისმგებლობა
 
3.1. _კოლეჯის ავტონომიურობა უზრუნველფოფილია შემდეგით: კოლეჯს უფლება აქვს დამოუკიდებლად მიიღოს გადაწყვეტილებანი თავისი კომპეტენციის ფარგლებში, თუ ისინი არ ეწინააღმდეგება საქართველოში მოქმედ კანონმდებლობას და შეესაბამება წინამდებარე წესდებას. კოლეჯის დამოუკიდებლობა ვრცელდება სასწავლო მეთოდურ საქმიანობაზე;
__ კოლეჯს   მისი სრულყოფის მიზნით შეუძლია ცვლილებები შეიტანოს თავის სტრუქტურაში, განსაზღვროს სტრუქტურული ერთეულების სტატუსი, დააარსოს და გააუქმოს სასწავლო სპეციალობები, განყოფილებები და სხვა ქვეგანყოფილებები, შეიმუშაოს წესდება, დაამტკიცოს დაწესებულების შინაგანაწესი, დისციპლინალური პასუხისმგებლური წესები. ამტკიცებს პერსონალის სამსახურში მიღების ერთიან წესს.  ირჩევს დაწესებულების მართვის ორგანოებისა და თანამდებობების პირებს. საქ. კანონმდებლობით განკარგავს თავის ფინანსებსა და ქონებას. განსაზღვროს სწავლების ფორმები, სახელმწიფო და კერძო დაწესებულებებთან დადებული ხელშეკრულების შესაბამისად და თავისი ინტერესების გათვალისწინებით, დაგეგმოს სწავლის ფასი, შეადგინოს და დასტამბოს სახელმძღვანელო­ებები, თანასახელმძღვანელოები და მეთოდური რეკომენდაციები. განსაზღვროს შტატების ხელფასები, სამუშაოს მოცულობის გათვალისწინებით;
---კოლეჯის თანამშრომლებსა და სტუდენტებს გაუწიოს მორალური და მატერიალური სტიმულირება. საჭიროების შემთხვევაში დაეხმაროს სტუდენტებს (დედით და მამით ობლებს, მრავალშვილიან ოჯახის წევრებს და სხვა) სწავლის ქირის გადახდის შემცირებით ან საერთოდ გაუქმებით;
---კოლეჯის პროფესორ-მასწავლებელთა ადმინისტრაციულ-სამეურნეო პერსონალისა და სტუდენტთა უფლებები დაცულია კონსტიტუციითა და საერთაშორისო ადამიანის უფლებათა დეკლარაციებითა და აქტებით;
---სახელშეკრულებო ვალდებულებათა შეუსრულებლობის შემთხვევაში ისინი პასუხს აგებენ წინამდებარე წესდებით და მოქმედი კანონმდებლობით.
 
IV. კოლეჯის ქონება, დაფინანსება, ფონდები და მოგება
 
4.1.   კოლეჯის შენობა-ნაგებობები, იჯარით აღებული სასწავლო თუ სამეურნეო დანიშნულების   კორპუსები, მოწყობილობები, ინვენტარი, აგრეთვე ფულადი სახსრები შეადგენენ კოლეჯის დამფუძნებელთა ქონებას და არის მის სრულ საკუთრებაში;
4.2.   კოლეჯის საქმიანობა დაფუძნებულია, ძირითადად, თვითდაფინანსებაზე და სრულ სამეურნეო ანგარიშზე;
4.3. კოლეჯის დაფინანსება წარმოებს კოლეჯის სასწავლო-მეთოდური საბჭოს მიერ წარდგენილი ხარჯთაღრიცხვისა და დოკუმენტაციის საფუძველზე, კოლეჯის დამფუძნებელთა საბჭოს მიერ და მისი დირექტორის ბრძანებით;
4.4.   კოლეჯის ფინანსირების წყაროებია:
---სტუდენტთა ყველა ფორმით სწავლების გადასახადები, რომლის რაოდენობას (ფულის ინფალაციის გათვალისწინებით) აწესებს კოლეჯის სასწავლო-მეთოდური საბჭო პარტნიორთა საბჭოსთან შეთანხმებით. სტუდენტთა სწავლების გადასახადი შედის კოლეჯის საბანკო ანგარიშზე;
---საწარმოო დაწესებულებების, ორგანიზაციების, კოოპერატივების სავალდებულო და ნებაყოფლობითი შესატანები, ცალკეული პირების შემოწირულობები;
---კოლეჯის, სახელმწიფოსათვის პრიორიტეტულ ერთეულებზე, აბიტურიენტთა მიღების, წახალისების მიზნით გამოყოფილი სპეციალური სახელმწიფო-საბიუჯეტო პროგრამები;
---დარგობრივი სამინისტორების მიერ გამოყოფილი პროგრამული დაფინანსება;
---საქართველოს კანონმდებლობით ნებადართული სხვა, მათ შორის ეკონომიკური საქმიანობით მიღებული შემოსავლები;
---საგამომცემლო საქმიანობის, სახელმძღვანელოების, დამხმარე სახელმძღვანელოების და მეთოდური ლიტერატურით, სამეცნიერო ნაშრომებით, გამოგონებებისა და რაციონალიზატორულ წინადადებების რეალიზაციით მიღებული თანხები;
4.5. კოლეჯში იქმნება შემდეგი ფონდები:
---საწარმოო და სოციალური;
---შრომის ანაზღაურების;
4.6. კოლეჯის დამფუძნებლებს უფლება აქვთ სრულად ან ნაწილობრივ გადასცენ მათ მიერ კოლეჯის საწესდებო ფონდში ფაქტიურად შეტანილი წილი კოლეჯის სხვა დამფუძნებლებს ან მესამე პირებს, კოლეჯის ყველა დამფუძნებალთან შეთანხმებით;
---კოლეჯის დამფუძნებელი, რომელიც სურვილს გამოთქვამს სრულად ან ნაწილობრივ გადასცეს მესამე პირს მის მიერ საწესდებო ფონდში ფაქტიურად შეტანილი წილი, ვალდებულია ამის შესახებ აცნობოს კოლეჯის დამფუძნებელთა საბჭოს და სხვა დამფუძნებლებს. ასეთ შემთხვევაში, არანაკლებ სამი თვის გამავლობაში, იქმნებიან ეკონომიკური სტიმულირების ფონდები (კოლეჯის და სოციალური განვითარების, მატერიალური წახალისების) და გამოიყენებიან მოქმედი კანონმდებლობის მიხედვით;
4.7. კოლეჯის დამფუძნებელთა საბჭოს გადაწყვეტილებით შეიძლება შეიქმნას სპეციალური ფონდები,  დამფუძნებლების საკუთარი ან მოზიდული საშუალებების ხარჯზე.
 
V. კოლეჯის მართვის ორგანოები,
 მართვის პრინციპები და სტრუქტურა
     კოლეჯის მართვის სუბიექტებია:
   
1. კოლეჯის დამფუძნებელთა(პარტნიორთა) კრება;
2. დირექტორი;
3. სასწავლო-მეთოდური საბჭო;
4. ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახური;
5.   განყოფილებები, მიმართულებები.
 
 კოლეჯის დამფუძნებელთა (პარტნიორთა) კრება და მისი უფლებამოსილებანი
    
1. პარტნიორთა კრება ნიშნავს და ათავისუფლებს კოლეჯის
დირექტორს;
2. პარტნიორთა კრება ამტკიცებს კოლეჯის მისიას და კოლეჯის წესდებას;
3. პარტნიორთა კრების წარდგინებით დირექტორი ნიშნავს და ათავისუფლებს განყოფილების გამგეებს;
4. პარტნიორთა კრების დანარჩენი უფლებამოსილებები რეგულირდება შ.პ.ს საზოგადოებრივ კოლეჯ «გეორგია”-სწესდებით.
5, კოლეჯის საშტატო ერთეულებს დირექტორის ბრძანებით, ამტკიცებს დამფუძნებელთა საბჭო;
6..კოლეჯის დირექტორის განთავისუფლება დაკავებული თანამდებობიდან ხდება დამფუძნებელთა საბჭოს მიერ მოქმედი კანონმდებლობის საფუძველზე;
 
 დირექტორი
1. დირექტორი არის კოლეჯის მმართველი ფინანსურ, მატერიალურ, ადმინისტრაციულ და ადამიანური რესურსების სფეროში;
2. დირექტორს ამტკიცებს პარტნიორთა კრება;
3. დირექტორი ადგენს დამხმარე პერსონალის სამსახურში მიღების წესს;
4. დირექტორი შეიმუშავებს კოლეჯის პერსონალის შრომის ანაზღაურების წესსა და პირობებს და დასამტკიცებლად წარუდგენს პარტნიორთა საბჭოს;
5. ყოველწლიურად ამზადებს კოლეჯის ბიუჯეტის პროექტს და დასამტკიცებლად წარუდგენს დამფუძნებელთა (პარტნიორთა) საბჭოს;
6. დირექტორი სასწავლო-მეთოდურ საბჭოს რეკომენდაციებისათვის წარუდგენს კოლეჯის, როგორც სასწავლო დაწესებულების ბიუჯეტის პროექტებთან დაკავშირებულ საკითხებს;
7. დირექტორი პასუხისმგებელია კოლეჯის ფინანსური და ეკონომიკური საქმიანობის კანონიერებასა და ეფექტიანობაზე, ზრუნავს კოლეჯის ფინანსური მდგრადობის შენარჩუნებისათვის;
8. დირექტორის უფლებამოსილების ვადამდე შეწყვეტის საფუძველია პარტნიორთა კრების მოტივირებული გადაწყვეტილება.
9. საზოგადოებრივ კოლეჯ «გეორგია”-ს უმაღლესი თანამდებობის პირია დირექტორი;
10. დირექტორი წარმოადგენს კოლეჯს როგორც ქვეყნის შიგნით, ისე მის ფარგლებს გარეთ;
11. დირექტორი უფლებამოსილია, კოლეჯის სახელით დადოს გარიგებები და შეთანხმებები. საგანმანათლებლო საკითხებზე დადებული გარიგებები და შეთანხმებები
12. დირექტორი მოქმედებს საქართველოს კანონმდებლობის, შპს საზოგადოებრივ კოლეჯ «გეორგია”-ს წესდების, პარტნიორთა კრების გადაწყვეტილებებისა და ამ წესდების მიხედვით;
13. დირექტორი, თავისი უფლებამოსილების ფარგლებში, გამოსცემს ადმინსიტრაციულ-სამართლებრივ აქტებს;
14. დირექტორი, სასწავლო-მეთოდურ საბჭოსთან, განყოფილების გამგეებთან და მიმართულების ხელმძღვანელებთან  ერთად განსაზღვრავს საქმიანობის ძირითად მიმართულებებს,
შეიმუშავებს კოლეჯის განვითარების სტრატეგიულ გეგმას;
15. დირექტორი უზურნველყოფს სტრატეგიული გეგმის ეფექტიან განხორციელებას;
16. დირექტორი პარტნიორთა საბჭოსთან შეთანხმებით, განსაზღვრავს კოლეჯის  პერსონალის და მოწვეული ლექტორების ხელფასს;
17. დირექტორი, პარტნიორთა საბჭოსთან შეთანხმებით განსაზღვრავს ყველა დანარჩენი თანამშრომლის ხელფასს;
18. დირექტორი ვალდებულია პარტნიორთა კრებას წარუდგინოს დასამტკიცებლად განყოფილების გამგეების და ხარისხის მართვის სამსახურის ხელმძღვანელის კანდიდატურები;
19. დირექტორი განყოფილების გამგეების მოტივირებული წინადადების საფუძველზე, შრომის კანონმდებლობის და ამ დებულების შესაბამისად ათავისუფლებს  პერსონალს და მოწვეულ ლექტორებს;
20. დირექტორი კონტროლს უწევს წესდების შესრულებას.
 
   სასწავლო-მეთოდურისაბჭო
 
1. სასწავლო-მეთოდური საბჭო არის საზოგადოებრივ კოლეჯ «გეორგია”-ს წარმომადგენლობითი ორგანო, რომელიც დაკომპლექტებულია ძირითადად კოლეჯის ადმინისტრაციული და მასწავლებელთა პერსონალით, მასში შეიძლება შედიოდნენ დამსაქმებლები, საზოგადოებრივი ორგანიზაციების წარმომადგენლები, პროფესიული წრეების წარმომადგენლები, სტუდენტები.
2. სასწავლო-მეთოდური საბჭოს არჩევნები ტარდება კოლეჯის შიგნით, პირდაპირი, თავისუფალი და თანასწორი პრინციპების საფუძველზე, ფარული კენჭისყრით;
3. სასწავლო-მეთოდური საბჭოს შემადგენლობა განისაზღვრება მინიმუმ 11 წევრით. განყოფილებებს საბჭოში ჰყავთ წარმომადგენელთა თანაბარი რაოდენობა;
4. სასწავლო-მეთოდური საბჭოს უფლებამოსილების ვადა შეადგენს 3 წელს;
6. სასწავლო-მეთოდური საბჭო განიხილავს კოლეჯის აკადემიურ სტრატეგიებს და დასამტკიცებლად წარუდგენს დირექტორს;
7. სასწავლო-მეთოდური საბჭო შეიმუშავებს წინადადებებს კოლეჯის წესდებაში აკადემიურ
სწავლებასთან დაკავშირებულ საკითხებზე;
9. პედაგოგიური დატვირთვის ზღვრულ ოდენობას განსაზღვრავს სასწავლო-მეთოდური საბჭო და ამტკიცებს დირექტორი;
10. სასწავლო-მეთოდური საბჭო ამზადებს კოლეჯის ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის დებულებას და დასამტკიცებლად გადასცემს დირექტორს.
11. სასწავლო-მეთოდური საბჭოს სხდომებს იწვევს და სხდომებს უძღვება დირექტორი,  საბჭოს თავმჯდომარე.
12. ამტკიცებს, კოლეჯის წესდებას, მის   შინაგანაწესს, ძირითადად დებულებებსა და შეაქვს სათანადო ცვლილებები;
13. ამტკიცებს და შეაქვს ცვლილებები, სტრატეგიულ გეგმაში, წყვეტს კოლეჯის მართვის სრულყოფის საკითხებს; კოლეჯის დამფუძნებლებს წარუდგენს უნივერსიტეტის ეკონომიკური და სოციალური განვითარების გეგმებს, იხილავს კოლეჯის ცხოვრებასა და საქმიანობასთან დაკავშირებულ საკითხებს;
14. ყოველწლიურად ისმენს დირექტორის, ასევე განყოფილების გამგეების ანგარიშებს გაწეული მუშაობის შესახებ და აფასებს მათ საქმიანობას, იხილავს მასწავლებელთა ატესტაციის (ანკეტა მასწავლებელი სტუდენტის თვალით) შედეგებს, ასევე სტუდენტთა ატესტაციებს, იღებს სათანადო წამახალისებელ ან დასჯის ღონისძიებებს;
15, აჩერებს კოლეჯის სტრუქტურულ ერთეულების მიერ ნებისმიერ გადაწყვეტილებას, თუ ისინი ეწინააღმდეგებიან დამფუძნებელთა წესდებას, კოლეჯის წესდებას და მოქმედ სახლმწიფო კანონმდებლობას.
16. კოლეჯის წესდებაში ცვლილებები მიიღება საბჭოს გადაწყვეტილებით ხმების უმრავლესობით;
17, მთელ თავის საქმიანობას წარმართავს კოლეჯის სტრატეგიული გეგმის და სემესტრული გეგმების მიხედვით;
18. განიხილავს და ამტკიცებს  სასწავლო  პროგრამებს;
19. აწარმოებს ახალგაზრდა სპეციალისტების და კადრების მომზადების ორგანიზაციულ და სხვა საკითხებს, საერთაშორისო კავშირებსა და კოლეჯის საქმიანობის მნიშვნელოვან საკითხებს;
20. ყოველ წელს ადგენს სტუდენტთა სწავლების საფასურის ფორმებს და მოცულობებს;
21, სასწავლო ნაწილის და კადრების განყოფილების წარდგინებით ამტკიცებს კადრების მომზადების, გადამზადების საკითხებს, სასწავლო პროგრამებს, სასწავლო გეგმებს, საგნების პროგრამებს, მიღების წესებს;
22. საბჭოს გადაწყვეტილებები მტკიცდება დირექტორის ბრძანებით;
23. დაინტერესებულ პირებს და კოლეჯის სტრუქტურულ ერთეულებს შეუძლია გაასაჩივრონ საბჭოს გადაწყვეტილება, დირექტორის მიერ მის დამტკიცებამდე. გადაწყვეტილების მიღებიდან ორი კვირის ვადაში. საჩივრის განხილვა ხდება საბჭოს უახლოეს სხდომაზე;
24. ყოველ სასწავლო წლის დასაწყისში ადგენს ეროვნული გამოცდების შეფასებების რანჟირების კოეფიციენტებს საგნების მიხედვით;
25. სასწავლო-მეთოდური საბჭოს სხდომის ოქმი მტკიცდება საბჭოს თავმჯდომარის მიერ მიღებისთანავე;
26. სასწავლო-მეთოდური საბჭოს გადაწყვეტილება საბოლოოა და სავალდებულო კოლეჯის ყველა სტრუქტურული დანაყოფისა, პირადი შემადგენლობისა და სტუდენტებისთვის;
27. კოლეჯის საშტატო ერთეულებს, ბრძანებით, ამტკიცებს დამფუძნებელთა საბჭო;

28. კოლეჯის დირექტორის განთავისუფლება დაკავებული თანამდებობიდან ხდება დამფუძნებელთა საბჭოს მიერ მოქმედი კანონმდებლობის საფუძველზე;        

განყოფილებები და  მიმართულებები კოლეჯის ძირითადი სასწავლო სტრუქტურული ერთეულებია. ისინი   მოქმედებენ შესაბამისი დებულებებისა და წესდების და საქართველოს კანონმდებლობით მინიჭებული უფლებების საფუძველზე; 

განყოფილება ერთი ან რამოდენიმე სასწავლო პროგრამაში, სპეციალისტების ან დამხმარე პერსონალის, მასწავლებელების გაერთიანებაა. მუშაობს თავისი ერთწლიანი და სამწლიანი გეგმებით და პასუხისმგებელია სასწავლო-მეთოდური საბჭოს წინაშე;

განყოფილების გამგე სასწავლო- პედაგოგიური საქმიანობის ხელმძღვანელია;

1 განყოფილების გამგის კანდიდატურას ამტკიცებს პარტნიორთა კრება დირექტორის წარდგინებით;

2 განყოფილების გამგე უზრუნველყოფს სასწავლო პროცესის მუშაობის ეფექტურად მიმდინარეობას;

3 სასწავლო-მეთოდური საბჭოს რეკომენდაციით, განყოფილების გამგე შეიმუშავებს განყოფილების განვითარების გეგმას და დასამტკიცებლად წარუდგენს დირექტორს;
4 განყოფილების გამგე, ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურთან ერთად განიხილავს ლექტორების მიერ წარდგენილ სილაბუსებს;
5 განყოფილების გამგე ვალდებულია ყოველწლიურად წარადგინოს განყოფილების საქმიანობის ანგარიში პარტნიორთა კრების და სასწავლო-მეთოდური საბჭოს წინაშე.
 
მიმართულებები წარმოადგენენ ერთი რომელიმე დარგის მასწავლებელთა და სტუდენტთა გაერთიანებას და ექვემდებარებიან შესაბამის განყოფილებებს. მიმართულების მთელ თავის საქმიანობას მიზნობრივად წარმართავენ და უნიფიცირების მიზნით   ამუშავებენ და ამტკიცებენ გეგმებს, რომლებიც მოიცავს სასწავლო-მეთოდური  საქმიანობის ყველა ძირეულ საკითხებს. სასწავლო ნაწილთან ერთად ამუშავებს და განყოფილების გამგეს და სასწავლო-მეთოდურ საბჭოს წარუდგენს შესაბამისი სპეციალობების საგანმანათლებლო პროგრამებს, სასწავლო გეგმებს, ტექნოლოგიურ რუქებსა და სამუშაო პროგრამებს (რომლებიც ეძლევათ შესასრულებლად თითოეულ სტუდენტს, ინდივიდუალურად, ყოველი სასწავლო წლის დასაწყისში). ადგენენ სახელმძღვანელოებსა და დამხმარე სახელმძღვანელოებს, მეთოდურ მითითებებს სტუდენტებისათვის. ეხმარებიან ბიბლიოთეკებს მათ შეძენაში. თავიანთი კომპეტენციის ფარგლებში იღებენ გადაწყვეტილებებს ახალგაზრდა სპეციალისტების მომზადების ხარისხის სისტემატიურ გაუმჯობესებას, კოლეჯის შინაგანაწესის დაცვას;
---ატარებენ კონკრეტულ ღონისძიებებს ყოველი სასწავლო წლის შესახვედრად, დადგენილი ნორმებისა და საშტატო ერთეულების შესაბამისად განსაზღვრავენ სასწავლო დატვირთვებს და დროულად გადასცემენ სასწავლო ნაწილს;
---პერიოდულად ისმენენ მიმართულების წევრთა ინფორმაციებს სასწავლო პროგრამით და გეგმით გათვალისწინებული დავალებების შესრულების შესახებ და უზრუნველყოფენ ჩამორჩენილ სტუდენტებთან ინდივიდუალური მუშაობის ორგანიზაციულ საკითხებს, დამატებითი ლექციებისა და კონსულტაციების ჩატარების გზით;
---მიმართულების სხდომებზე იხილავენ სასწავლო პროცესში გამოვლენილ მეთოდური ან სხვა სახის პრობლემებს და შეაქვთ შესაბამისი ცვლილებები;
---ხელმძღვანელობენ საგამოცდო ბილეთების, ტესტების შედგენა_განხილვას, საგნების სასწავლო პროგრამების განხილვას, ლექციების კურსის მომზადება-გაშუქებას;
---უზრუნველყოფენ სემესტრულ და საატესტაციო-საკვალიფიკაციო გამოცდებისათვის მოსამზადებელი სამუშაოების ჩატარებას; სასწავლო და საწარმოო პრაქტიკისათვის შერჩევას, გამოცდების მაღალ დონეზე ჩატარებას. მათი შედეგების განსაზღვრასა და სათანადო დასკვნების გამოტანას და ინფორმაციის განყოფილებაში გადაცემას;

მიმართულებებს და განყოფილებებს უფლება აქვთ კავშირი დაამყარონ წარმოებასთან, დაწესებულებებთან, ორგანიზაციებთან ან სახელმწიფო ორგანოებთან, მათ შორის საზღვარგარეთის ინსტიტუტის შესაბამის სტრუქტურებთან;

---ყველა კატეგორიის თანამშრომლებისათვის განსაზღვრავენ მათი მუშაობის სფეციფიკასა და თავისებურებებს. მათ მიერ შესრულებული სამუშაოს მოცულობისა და ფორმის მიხედვით;
---წარუდგენენ კოლეჯის დირექტორს სტუდენტთა და პროფესორ-მასწავლებელთა დასჯის და მორალურ-მატერიალური სტიმულირების პროექტებს;
---მიმართულების საქმიანობას ხელმძღვანელობს მიმართულების ხელმძღვანელი, რომელიც ინიშნება  სამი წლის ვადით. ხელმძღვანელის კანდიდატურას წარადგენს მიმართულების წევრები და მტკიცდება  კოლეჯის სასწავლო-მეთოდური საბჭოს ხმათა უმრავლესობით.
---მიმართულების წევრები მოვალენი არიან სასწავლო წლის ბოლოს შეადგინონ მათი საქმიანობის ანგარიში და წარადგინონ მიმართულების სხდომაზე.
 
 კოლეჯის  ხარისხის  უზრუნველყოფის  სამსახური

ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის მიზანია კოლეჯში სასწავლო მუშაობის, აგრეთვე, პერსონალის კვალიფიკაციის ამაღლების ხარისხის სისტემატური შეფასება და გაუმჯობესება;

კოლეჯის ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახური ხელს უწყობს კოლეჯის ინტეგრაციას საერთაშორისო საგანმანათლებლო სივრცეში, თანამშრომლობს საქართველოში და საზღვარგარეთ არსებული  საგანმანათლებლო დაწესებულებების შესაბამის სამსახურებთან ხარისხის კონტროლის გამჭვირვალე კრიტერიუმებისა და მათი უზრუნველყოფის მეთოდოლოგიის ჩამოყალიბებას;

კოლეჯის ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის ხელმძღვანელს ნიშნავს და ანთავისუფლებს დირექტორი პარტნიორთა საბჭოსთან შეთანხმებით.

ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახური აკონტროლებს მობილობის ფარგლებში სტუდენტთა კონტიგენტის მოძრაობას.
     
VI. აკადემიური, ადმინისტრაციული, დამხმარე პერსონალის და ყველა სხვა სპეციალისტების მიღებისა და განთავისუფლების წესი
 
6.1. ყველა სპეციალისტი, შემდგომში სამუშაოს შემსრულებელი, სამუშაოზე მიიღება სასწავლო-მეთოდური საბჭოსა და დამფუძნებელთა საბჭოს მიერ დამტკიცებული საშტატო განრიგის მიხედვით;
6.2. პროფესიული მასწავლებელთა დაკომპლექტება მოხდება  სასწავლო-მეთოდური საბჭოს მიერ , დირექტორის ბრძანებით. კონტრაქტში ნაჩვენებია:
6.2.1. სამუშაოს შემსრულებლის პროფესია, ხარისხი და თანამდებობა;
6.2.2. მუშაობის პირობები, სამუშაო დღის რეჟიმი;
6.2.3. გარანტირებული ხელფასი, კონტრაქტის მოქმედების ვადაში;
6.2.4. კონტრაქტის მოქმედების ვადა;
6.2.5. შვებულების წარდგენის ვადები;
6.3. სამუშაოდან განთავისუფლება:
6.3.1. კონტრაქტის მოქმედების დამთავრებამდე სამუშაოს შემსრულებლის განთავისუფლების წესები;
6.3.2. კონტრაქტის მოქმედების ვადის დამთავრებისას თუ კოლეჯის დირექტორმა ერთი კვირის განმავლობაში არ აცნობა წერილობით კონტრაქტორს კონტრაქტის შეწყვეტის თაობაზე, კონტრაქტი ავტომატურად გრძელდება იმავე ვადით;
 
VII. სტუდენტები და თანამშრომლები 

საზოგადოებრივ კოლეჯ «გეორგია”-ში, მიიღებიან ზოგადსაგანმანათლებლო სრული და არასრული კურსის განათლების მქონე პირები,  დგინდება სტუდენტის შესაბამის საფეხურზე ჩარიცხვა. ამის შემდეგ იწერება დირექტორის ბრძანება მათი ჩარიცხვის შესახებ.  სწავლის ქირის გადასახადი და ყველა სხვა მოთხოვნები, პირობები და ვალდებულებები იწერება კონტრაქტში.

გადასახადი მთელი სასწავლო პერიოდის განმავლობაში არ იცვლება თუ რაიმე განსაკუთრებული შემთხვევა არ მოხდა.

უცხოელ სტუდენტთა მიღება ხდება კანონმდებლობით დადგენილი წესით.

სტუდენტსა და კოლეჯს შორის ურთიერთობა რეგულირდება ხელშეკრულებით და კოლეჯის წესდებით და დებულებებით. სტუდენტის ანკეტის შევსების შემდეგ მათ ეძლევათ სტუდენტის ბილეთი. სტუდენტები მოვალენი არიან დაიცვან უნივერსიტეტის შინაგანაწესი და ხელშეკრულებით შეთანხმებული პირობები, მათ უფლება აქვთ ისარგებლონ ყველა ფასიანი თუ უფასო მომსახურებით, სასწავლო ბაზებით, აუდიტორიებით, კაბინეტ-ლაბორატორიებით, კომპიუტერებით და ვიდეო-აუდიო აპარატურით და კლუბებით, ბიბლიოთეკით და სამკითხველოთი.. ჩამოაყალიბონ სტუდენტური დარბაზი, სტუდენტურ ახალგაზრდა მწერალთა კლუბი და სხვა სასწავლო-აღმზრდელობითი ჯგუფები.

შ.პ.ს. საზოგადოებრივ კოლეჯ ,,გეორგია”-ში  სასწავლო-საგანმანათლებლო პროგრამები აგებულია კრედიტების ტრანსფერისა და დაგროვების  სისტემის  საფუძველზე. 

სასწავლო-საგანმანათლებლო პროგრამის მიზნების მისაღწევად, კომპეტენციის (თვისებების, შესაძლებლობების და შეხედულებების დინამიური კომბინაციის) ასამაღლებლად კოლეჯი ,,გეორგია” ემყარება სტუდენტის აკადემიურ დატვირთებს.

საზოგადოებრივ კოლეჯ ,,გეორგია”-ში სტუდენტის დატვირთვის საბაზისო ერთეულის-ერთი კრედიტის - ხვედრითი წონა სტუდენტის მთლიანი დატვირთვიდან შეადგენს 25 საათს, აქედან:
აკადემიური წლის ხანგრძლივობა 30 კვირაა, კვირაში 5-6  სამუშაო დღე. სემესტრში საშუალოდ 15 კვირა.
                        
                    
2. სტუდენტის  შეფასების  სისტემა 
 
საზოგადოებრივ კოლეჯ ,,გეორგია”-ში პროფესიულ სტუდენტთა სწავლების ყველა საფეხურზე და ყველა კურსზე  შემოღებულია 100 ქულიანი შეფასების სისტემა.
სტუდენტები იყოფიან ორ ძირითად: ჩაჭრილ და გამოცდა ჩაბარებულ სტუდენტებად, რომელთა შეფასებაც ხდება ცალ-ცალკე. გამოცდა ჩაბარებულთა ჯგუფი, რომელიც თავისმხრივ იყოფა ხუთ ქვეჯგუფად A, B, C , D , E; ხოლო ჩაჭრილთა ჯგუფი იყოფა ორ ქვეჯგუფად, F და F X _ ად.
ზემოთ მოყვანილ 7 ჯგუფიდან თითოეულ ჯგუფს 100 ქულიანი სისტემით მინიჭებული აქვს ქულათა გარკვეული რაოდენობა (იხ. Q ცხრილი) რომელიც ფასდება შეფასების ხარისხით (მაგ. კარგი -C)

სტუდენტთა  ცოდნის  შეფასების  და  შესაბამისი  ჯგუფების  ცხრილი

 

სტუდენტთა ცოდნის შეფასების შესაბამისი ქულები
შეფასება და კომენტარები
 91 : 100
 A - ფრიადი   (საუკეთესო)
 81 : 90
 B -ძალიან კარგი 
 71 : 80
 C -კარგი 
 61 : 70
 D -საშუალო 
 51 : 60
 E - დამაკმაყოფილებელი 
 41 : 50
 F -არადამაკმაყოფილებელი   (სტუდენტს ეძლევა მოცემულ დისციპლინაში საბოლოო გამოცდის ერთხელ გადაბარების უფლება)
  0 : 40
  FX-სრულიად არადამაკმაყოფილებელი   (სტუდენტმა კრედიტის მიღებისათვის აუცილებლად თავიდან გაიაროს მოცემული დისციპლინის კურსი)
 
დადებითი შეფასების მინიმალური ზღვარია 51 ქულა.

ყველა პროფესიის მასწავლებელმა სემესტრის განმავლობაში დაგროვებული მეცადინეობაზე დასწრების და აქტივობის, ორი შუალედური გამოცდის და საბოლოო - ფინალური გამოცდების ქულების შეფასებისას უნდა იხელმძღვანელოს შემდეგი კრიტერიუმებით:

1. შეფასება ,,A”-ს (91 :100 ქულა _ ,,ფრიადი” საუკეთესო) დაიმსახურებს სტუდენტი, რომელიც სემესტრის განმავლობაში და ფინალურ გამოცდაზე გამოამჟღავნებს საგნის პროგრამით გათვალისწინებულ თეორიული და პრაქტიკული მასალის სრულ და ღრმა ცოდნას. წარმატებით შეასრულებს ყველა საკურსო დავალებებს, ანალიტიკურად ფლობს პროგრამაში მითითებულ ყველა ლიტერატურას, დამოუკიდებლად მოიძიებს პროფესიული ცოდნის გარღმავებისათვის საჭირო მნიშვნელოვან მასალას და ამით გამოამჟღავნებს დამოუკიდებელი მუშაობის უნარ-ჩვევების და კრიტიკული აზროვნების მაღალ დონეს.
2. შეფასება ,,B”-ს (81 : 90 ქულა _ ძალიან კარგი) დაიმსახურებს სტუდენტი, რომელიც ფლობს შეგნებულად საგნის სასწავლო პროგრამით გათვალისწინებულ ყველა საკითხს. სემესტრის განმნავლობაში არა აქვს უმიზეზო გაცდენები და აქტიურია სემინარებზე, ორ შუალედურ და ფინალურ გამოცდებზე ავლენს საგნის პროგრამით გათვალისწინებულ თეორიული და პრაქტიკული მასალის სრულ ცოდნას, საშინაო დავალებებს ასრულებს 81 :90%-ით ფლობს ძირითად ლიოტერატურას და ამასთან ამჟღავნებს შესაბამის უნარ-ჩვევებს ცოდნის პრაქტიკულ გამოყენებაზე;
3. შეფასება ,,C”-ს (71 :80 ქულა _ კარგი) დაიმსახურებს სტუდენტი, რომელიც სასწავლო პროგრამით გათვალისწინებულ სემესტრულ დავალებებს ასრულებს 71 : 80%-ით. აითვისა ძირითადი სასწავლ;ო ლიტერატურა, გამოამჟღავნა ანალიტიკური აზროვნების უნარი და დამოუკიდებელი მუშაობის უნარ-ჩვევები;
4. შეფასება ,,D”-ს (61 : 70 ქულა _ საშუალო) დაიმსახურებს სტუდენტი, გამოამჟღავნებს სასწავლო მასალის ცოდნას იმ მოცულობით, რომლითაც შეძლებს შემდგომი საგნების სწავლას და პროფესიულ მუშაობას. ფლობს ძირითად ლიტერატურას და ამჟღავნებს დამოუკიდებელი მუშაობის უნარ-ჩვევებს.
5. შეფასებას ,,E” (51 : 60 ქულა დამაკმაყოფილებელი) დაიმსახურებს სტუდენტი, რომელიც არასრულყოფილად ფლობს სასწავლო პროგრამას და მითითებულ ლიტერატურას, უძნელდება დამოუკიდებლად მუშაობა და აზროვნება, აკადემიური დავალიანების დროული ლიკვიდაცია.
6. შეფასება ,,Fx” - ით (41 : 50 ქულა _ ,,არადამაკმაყოფილებელი”) ფასდება სტუდენტი, რომელმაც გაწეული მუშაობის მიუხედავად ვერ შეასრულა წარმატებით საკურსო პროგრამები, დავალებები, აცდენდა სემინარებს ან არ იყო აქტიური, არადამაკმაყოფილებლად აბარებდა შუალედურ და ფინალურ გამოცდებს, უშვებდა პრინციპულ შეცდომებს მასალის გადმოცემისას, ბუნდოვნად ფლობდა მითითებულ ლიტერატურას, ჯამში ვერ ფდლობდა საგნის სასწავლო პროგრამას. მაგრამ იგი პროფესორ_მასწავლებელთა კონსულტაციების და ძლიერი სტუდენტების დახმარებით, ინტესიური მუშაობის შედეგად, სალიკვიდაციო ვადაში შეძლებს სასწავლო პროგრამის მინიმუმის 51 ქულით ათვისებას.
7. შეფასება ,,F” - ით (40 ქულაზე ნაკლები _ ,,სრულიად არადამაკმაყოფილებელი”) ფასდება სტუდენტი, რომელიც აცდენს ლექცია_სემინარებს ან არააქტიურია სემინარებზე, არასაკმაო ქულები აქვს შუალედურ გამოცდებზე, არ იცნობს საპროგრამო მასალას და ლიტერატურას, არ შეუძლია დამოუკიდებლად დაეუფლოს სასწავლო საგნების პროგრამას და შედეგად ვერ დააგროვებს 40 ქულას და მეტს, ანუ საჭიროებს საგნის თავიდან შესწავლას. ასეთ შემთხვევაში სტუდენტი იმეორებს კურსს.

თითოეული სასწავლო კურსის პროგრამის დაუფლების მიზნით, სტუდენტის მიერ გაწეული საქმიანობა ფასდება 4 მთავარი კომპონენტით და მათი შესრულების ხარისხის მიხედვით მიღებული ქულებით (ლექციაზე დასწრება არ ფასდება ქულებით).

ესენია:
 
1.  აქტივობა -10 ქულა;
2. პირველი შუალედური შეფასება (გამოცდა), საშინაო დავალებების შესრულება, გამოკითხვა, საკონტროლო სამუშაო, ტესტირება, თეზისი, რეფერატი ან წერითი სავარჯიშოები და სხვა 0: 20 ქულა;
3. მეორე შუალედური შეფასება (გამოცდა) - იგივე როგორც § 2-ში 0: 20 ქულა. (0: 20%).
4. ფინალური შეფასება (გამოცდა) 0: 50 ქულა ტარდება სასწავლო კურსის დასრულების შემდეგ და მოიცავს საგნის, სასწავლო პროგრამის (სილაბუსის) მთელ განვლილ მასალას.

სტუდენტის გამოცდა უნდა ჩატარდეს ზეპირი ან წერითი ფორმით ან წერითი_ზეპირი ფორმით, სასურველია, ყოველთვის ან საჭიროების შემთხვევაში კომპიუტერის გამოყენებით. საგამოცდო ბილეთების და ტესტების შედგენა უნდა მოხდეს სილაბუსში ჩამოთვლილი თემების მიხედვით და სასწავლო პროგრამის სრული მოცულობით. . 

 სტუდენტთა ცოდნის შეფასებისა და კრედიტების ჩათვლის შესახებ ინსტრუქციის შესაბამისად  საატესტაციო-საკვალიფიკაციო კომისიის გადაწყვეტილებით ენიჭებათ სათანადო კვალიფიკაცია და ეძლევათ დიპლომი.

7.4. კოლეჯის სასწავლო გეგმების მიხედვით, ინიშნება სასესიო გამოცდები (გამოცდების ცხრილით). სტუდენტს თითოეულ საგანში, დადგენილი ვადების ფარგლებში, განმეორებითი 10 დღის შემდეგ, (სათანადო ცნობის წარდგენის შემთხვევაში). 

7.5. უცხოეთის მოქალაქეებს აქვთ უფლება ჩაირიცხონ კოლეჯში უგამოცდოდ, განათლების სამინისტროს მიერ მიღებული წესის შესაბამისად. უცხოელი სტუდენტების სწავლის გადასახადის გადახდა ხორციელდება ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებსა და ვადებში. უცხოელი სტუდენტები სარგებლობენ ყველა იმ უფლებით, რომელიც გათვალისწინებულია კოლეჯის წესდებით და ვალდებულნი არიან დაიცვან იგი.

7.6.  კოლეჯის თანამშრომლები და სტუდენტები დამოუკიდებელნი არიან თავიანთ საქმიანობაში, კოლეჯის სათანადო დებულებებისა და კონტრაქტების ვალდებულებების გათვალიწინებით;
კოლეჯის თანამშრომელთა ურთიერთობა აგებულია პიროვნების უფლებათა პატივისცემასა და ღირსების ხელშუხებლობაზე;

სასწავლო პროცესში არაკეთილსინდისიერი ნებისმიერი გამოვლენა, უღირსობა, პიროვნების შეურაცხყობა, ძალადობა და უზნეობის სხვა გამოვლინება, კონტრაქტის დარღვევა, კოლეჯიდან გარიცხვის საფუძველია;

7.7. კოლეჯის თანამშრომლები და სტუდენტები ვალდებულნი არიან იზრუნონ კოლეჯის პრესტიჟზე, უზრუნველყონ სასწავლო პროცესის ეფექტურობა, მუდმივად აიმაღლონ კვალიფიკაცია, დაიცვან შინაგანაწესი, გაუფრთხილდნენ მატერიალურ-ტექნიკურ ბაზას, ინვენტარს, წიგნად ფონდს და მთლიანად კოლეჯის ქონებას;
7.8. კოლეჯის დირექტორის და ყველა სხვა სტრუქტურული ერთეულის ასაკობრივი ზღვარი შეუზღუდავია;
7.9. კოლეჯის თანამშრომელთა უფლება-მოვალეობები განსაზღვრულია წინამდებარე წესდებით, საკონტრაქტო ხელშეკრულებით, კოლეჯის სტრუქტურულ ერთეულთა დებულებებით;
7.10 თანამშრომლებსა და სტუდენტებს უფლება აქვთ უფასოდ ან ფასიანი მომსახურეობით ისარგებლონ კაბინეტ-ლაბორატორიებით, გამოთვლითი ტექნიკით, აუდიტორიით, ბიბლიოთეკა-სამკითხველოთი და სხვა სასწავლო და საწარმოო ბაზებით, სპროტული ინვენტარით; მონაწილეობა მიიღონ კოლეჯის საზოგადოებრივ ცხოვრებაში. სტუდენტური თვითმმართველობის დარბაზებში, შემოქმედებასა და მხატრულ გაერთიანებებში.
 
VIII. შ.პ.ს. კოლეჯ ”გეორგიას”-ს საქმიანობის
შეწყვეტა (რეორგანიზაცია)
 
8.1. საზოგადოებრივ კოლეჯ «გეორგია”-ს საქმიანობა წყდება (ან რეორგანიზაცია) კოლეჯის დამფუძნებელთა საბჭოს გადაწყვეტილებით, თუ მას ხმა მისცა საბჭოს ყველა წევრმა. უნივერსიტეტის საქმიანობა შეიძლება შეწყდეს, აგრეთვე საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილ სხვა შემთხვევებში.
 
    
 


» 21 ივლისი, 2011 - კოლეჯმა გაიარა განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრის ავტორიზაცია


           კოლეჯი facebook-ში

      

    განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო

      

     საქართველოს საკანონმდებლო მაცნე

   

  

   საქართველოს კერძო კოლეჯების ასოციაცია

   

   

 

   

ძიება
საძიები ფრაზა:


ვებ-გვერდი
სიახლენი
წიგნები

© 2010-2011, College Georgia